BINE AŢI VENIT!!!!!


HOROSCOP DE TOP

www.acvaria.com



luni, 24 ianuarie 2011

Copii din viata noastra!

Copii sunt bucuria noastră deşi uneori n-avem timp sa o recunoaştem şi să o arătăm din cauza treburilor de zi cu zi, din cauza oboselii, din cauza grijilor .......cauze găsim la tot pasul.
Copii au nevoie de multă afecţiune şi dragoste, sunt sensibili şi cu o jucărie în plus adăugată la colecţiile întregi de jucării deja existente, nu înlocuim nicidecum nevoia lor de a se hrăni cu dragostea, afecţiunea şi de a se juca cu părinţii lor dragi.
Îi hrănim sănătos, îi îngrijim şi încercăm să-i ferim de tot răul dar trebuie să ne şi jucăm cu ei, TREBUIE sa rupem o bucăţică din timpul nostru pentru a ne juca doar cu EL.

Am ceva pentru părinţi cu dedicaţie de la copii lor :

„Mânuţele mele sunt încă mici, de aceea nu te aştepta la perfecţiune când fac patul, când pictez sau când arunc mingea. Bucură-te că m-am chinuit să mă leg singur la pantofior, chiar dacă n-a ieşit decât un nod. Nu uita că sunt la început de drum. Ai răbdare cu mine. Şi nu mă limita inutil.

Nu te enerva când întreb prea mult, câteodată acelaşi lucru. Eu nu cunosc lumea din jurul meu. Fă-ţi, te rog, timp şi pentru mine, explicându-mi ce ştii despre lumea aceasta.

Nu mă compara mereu cu fraţii mei, cu colegii sau cu oricine altcineva. Niciodată nu voi fi la fel ca alţii. Sigur am şi eu ceva special, fă-ţi doar puţin timp şi vei vedea şi părţile mele bune.

Nu voi fi pentru multă vreme copil, lasă-mă să-mi trăiesc copilăria şi să mă bucur de ea. Lasă-mă să mă joc!

Fii înţelegător cu greşelile şi stângăciile mele. Poţi să-mi critici faptele, fără să mă critici ca persoană! Nu mă face să mă simt vinovat pentru că nu sunt aşa cum ai visat.

Nu ţipa la mine. Aud şi înţeleg foarte bine, chiar dacă uneori nu vreau. Putem discuta civilizat tot ceea ce dorim să ne spunem. Nu folosi forţa cu mine - o să cred că doar forţa contează. Nu mă cicăli permanent - s-ar putea să nu-ţi mai dau atenţie.

Sunt copilul tău şi tu eşti părintele meu. Acceptă-mă şi iubeşte-mă aşa cum sunt".


Când am citit lacrimile îmi curgeau şiroaie pe obraji - oare de ce?

2 comentarii:

  1. In cazul unui copil, nu ar trebui sa-ti stea nimic in cale ca sa poti sa-i arati ce in seamna pentru tine. Merita maxima atentie. Rupe-ti capul de oboseala si de munca dar da-i un zambet, o mangaiere....Succes cu blogul!Intreaba Orice

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos de urare - sunt inca la inceput si .... merg mai greu cu blog-ul....
    Referitor la comentariul tău - frumoase cuvinte şi pline de energie pozitivă!

    RăspundețiȘtergere